Thursday, July 3, 2014

PHP ගෙදර හියෙන දෙයක් මකලා දාමු

අපි මේකෙන් කරන්න යන්නේ මොකක්ද් කියලා මම සරල විදිහල කියලා දෙන්නම් මෙන්න මේ විදිහට
උදාහරණයක් විදිහට අපි හිතමු අපේ ගෙදර අපිට වැඩක් නැති මොනවා හරි දෙයක් තියෙනවානේ අපි ඒවා ගේ ඇතුලෙම තියා ගෙන ඉන්නේ නෑනේ අපි ඒවා අයින් කරලා දානවා නැත්නම් විනාශ කරලා දානවා ( පොලිතින් වගේ ඒවා පුච්චලා දානවනේ ) අන්න ඒ වගේ දෙයක් තමා මේ කරන්න යන්නේ .



සමහරවිට ගොඩාක් අය දන්නවා ත් ඇති කමක් නෑ දන්නේ නැති අයත් ඇතිනේ නෙද ?
" මතක තියා ගන්න Programming කියනේ Code කරන එක නෙමේ කියලා "


මම කලින් පෝස්ට් ඒකේ කියලා දුන්නානේ අපේ db එකේ තියෙන දේවල් View කරගන්න අන්න ඒ අපි Data View කර ගත්තු Table එකටම තව Row එකක් එකතු කර ගමු මෙන්න මේ විදිහට

############################################################
<?php
echo "<table border='1'>";
while ($row = mysql_fetch_array($result)) {
    echo "<tr>";
    echo "<td>" . $row['name'] . "</td>";
    echo "<td>" . $row['email'] . "</td>";
    echo "<td>" . $row['address'] . "</td>";
    echo "<td>" . $row['phone'] . "</td>";
    echo "<td><a href='db_view.php?did=".$row['id']."'>Delete</a></td>";
    echo "</tr>";
}
?>
###########################################################

ඔය මම රතු පාටින් දාලා තියෙන්නේ අලුතින් එක් කල කොටස :D 

මම කියන්නම් මම මෙතන මොකක්ද කරලා තියෙන්නේ කියලා db_view.php කියලා අරගෙන තියෙන්නේ මගේ දැනට පාවිච්චි කරන php ෆයිල් එකම තමයි "?" මෙන්න මේ මාර්ක් කට පස්සේ දාලා තියෙන්නේ අපි පාවිච්චි කරන Value එක Variable එකකට Assign කිරීමයි .

" db_view.php?did=6 "

අවසානයේ වෙලා තියෙන්නේ මේ වගේ දෙයක් ඔතන 6 [ ".$row['id']." ] කියලා ඇවිත් තියෙනේ අපි Database Table එකෙන් හොයලා ගන්න Data එකක්.

දැන් ඒ ටික තේරුම් ගන්න පුලුවන්නේ නොතේරුන තැනක් ඇත්නම් කොමෙන්ට් එකක් දාලා අහන්න අනිවාර්යෙන් උත්තර දෙනවා මම දන්නේ නැති දෙයක් වුනත් දන්න කෙනෙක්ගෙන් අහලා හරි කියන්නම්. 

අපි දැන් යමු මේක අපේ Database Table එකෙන් මකලා දාන්න. මෙන්න මේ Code කොටසින් ඒක කරන්න පුලුවන්.

###########################################################
<?php
if(isset($_REQUEST['did'])){
    $delete_query =  mysql_query("delete from user_data where id = '".$_REQUEST['did']."'");

    if($delete_query){
        echo "Data Delete Successfully ";
    }

}
?>
###########################################################

මම මෙතන කරලා තියෙනේ මම කලින්ම Check කරලා බලනවා did කියන Variable එකට Value සෙට් වෙලාද කියලා .මෙන්න මෙහෙම IF Condition එකක් දාලා බලන්නේ ඒක .

මම මේ කියන වචන ගැන මම ඉදිරියෙදි කියලා දෙන්නම් PHP OOP වලදි හොදේ එතකල් ඉවසලා ඉන්න 1 පංතියට යන්නේ නැතිව O/L කරන්න බෑනේ නේද ? 

If Condition එකකින් හැම වෙලාවෙම Return වෙන්නේ True හෝ False 

##########################################################
if(isset($_REQUEST['did'])){

මේක ඇතුලට එන්නේ අපි ලියලු Condition එක True වුනොත් විතරයි . අපි ඇතුලේ ලියලා තියෙන්නේ Condition එක හරි නම් ඇතුලේ තියෙන Mysql Query එක රන් වෙන්න කියලයි . 

}
#########################################################

ඔයාලගේ වැඩේ ගොඩද කියලා බලා ගන්න පුලුවන් 
Data Delete Successfully
කියලා echo වුනොත් 
ඔයාලට Sure නෑ වගේ නම් phpMyAdmin එකට ගිහින් dbTable එකේ බලන්න .
එහෙනම් අදට යනවා


සම්පුර්න Code එක මෙන්න බා ගන්න 

වැරදි එහෙම් තියෙනවා නම් කියන්න හොදේ 
මොනවා ම හරි දෙයක් ඉගෙන ගත්තානම් ඔයාගෙ අදහස කොමෙට් එකක් විදිහට දාලා යන්න

No comments:

Post a Comment