Monday, July 21, 2014

සුදු නෝනා , මගේ පොඩි යාළුවේ ...................


Rangana,
සුදු වලා මීදුමෙන් 
වැසීගත් ලෝකයක් 
බැලුව විට කවුලුවෙන් 
පෙනුනාද පැහැදිලිව 
ලෝකයම 
මගේ පොඩි යාළුවේ ...... 



සිතුනාද පෙනුනදේ 
එලෙසින්ම සිදුවේවි 
එහි තිබු අරුත් බව 
එලෙසින්ම නතුවේවි 
කියා මගේ පොඩි යාළුවේ ............ 

අමතකද කවුළුවෙන් 
ඔබ දුටුව ලෝකය 
සුදු වලා මීදුමෙන් 
සැගවීලා තිබූ බව 
මගේ පොඩි යාළුවේ ................... 
T.S.P.M (සුදු නෝනා) -- 2006

එදා ඔබ කිවු මී දුමෙන් වැසනු ලෝකය අද මම මනාව දකිමි එය මනාව විදිමි .
එදා මට මෙය තේරුම් ගැනිමට නොහැකි වුනා නමුත් අද මට එය වැටහුනා එවිට මම ප්‍රමාදයි.උරුම දේ මෙපමනයි.


6 comments:

  1. අවුරුදු අටකට පස්සෙ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. රාජ් අයියා ජීවිතේ සමහස දේවල් අවුරුදු ගානක් ගියත් අද වගේ ඒක දැනෙනවා

      Delete
  2. සමහරක් දේවල් තේරුම් යන්න කල් යනවනේ ඉතින්..

    ReplyDelete
    Replies
    1. මම තාම බලන් ඉන්නවා, අනේ මන්දා මට වැරදුනේ කොතනද කියලා හොයනවා . ටැංකු දිනෙෂ් සහෝ

      Delete
  3. කාලය.. විටෙක මිතුරෙකි.... විටෙක.. හතුරෙකි

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනේ මන්දා ගයියා ඒක වෙලාවකට හොදයි වෙලාවකට නරකයි

      Delete